Palautusehdot
- Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, siirtyy vastuu asiakkaalle. Ale-tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Ennen tuotteen tai tuotteiden palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@scandkom.fi. Asiakaspalvelumme tarkistaa palautusoikeuden ja antaa palautusohjeet.
Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen tai paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta ei mene palautusoikeuden piiriin. Ilmoitusvelvollisuus täyttyy kun palautuksesta sovitaan sähköpostitse. Perimme erillisen maksun noutamattomista paketeista. Maksu kattaa paketin lähetys- ja palautuskulut. Maksun suuruus on 15 €.
Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi – emme korvaa toimituskuluja vaan veloitamme ne Postin voimassa olevan hintataulukon mukaisesti.
Palautusoikeus ei ole voimassa yritysmyynnissä.
Personoiduilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Mikäli tilauksessa on rikkinäisiä tai vääriä tuotteita, teethän näistä ilmoituksen Scandkomille heti paketin saapumisen jälkeen, jotta pystymme sopimaan korvaavista tuotteista tai kauppasumman palautuksesta pikaisesti. Pakkaus- ja tuotevaurioista kannattaa lisäksi mahdollisuuksien mukaan ottaa kuvat ennen jatkotoimenpiteitä kuten asennusta tai paketin avaamista.
Palautusohjeet
Jos haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluun (info@scandkom.fi) niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeet palautusta varten.
Voit palauttaa tilauksen kun olet saanut asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle. Liitä palautukseen mukaan seuraavat tiedot: tilauksen kuittikopio tai muu lista palautettavista tuotteista sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero), jotta tiedämme keneltä palautus on tullut.
Palauta lähetyksesi Postin, Kaukokiidon tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Säästä asiakaspalautuskuitti kunnes olet saanut rahasi takaisin.
Hyväksytyn palautuksen jälkeen palautamme kauppasumman noin kahden viikon kuluessa. Raha palautuu sinne, mistä alkuperäinen tilauksen maksu on tapahtunut.
Palautusosoite:
Scandkom Oy
Kivikonlaita 22
00940 Helsinki